Analizele mele: 0 Apăsați butonul pentru a adăuga analiza dorită în coș.

Anticorpi anti SARS-CoV-2 IgG (COVID-19)

Despre analiză - Anticorpi anti SARS-CoV-2 IgG (COVID-19)

Nu se recomandă efectuarea acestui test, pentru diagnosticul unei infecţii acute, deoarece organismul are nevoie de timp pentru a produce anticorpi. Efectuarea analizei poate oferi informaţii, dacă o persoană a intrat în contact cu SARS-CoV-2, respectiv dacă a trecut prin infecţie.

Conform ultimelor investigaţii epidemiologice, perioada de incubaţie a infecţiei cu SARS-CoV-2 este între 3-7 zile (minim 1 zi şi maxim 14 zile). În tot acest timp persoană infectată este contagioasă.

Virusul poate fi transmis de la o persoană la alta prin intermediul secreţiilor sau a contactului direct şi poate exista posibilitatea transmiterii prin aersoli în spaţii închise, neventilatate.

Persoanele cu imunitatea scăzută sunt cele mai expuse, dezvoltând şi formele cele mai severe.

Cele mai frecvente simptome sunt: febră, tuse şi dispnee. Cazurile severe pot dezvolta pneumonie, sindrom respirator sever acut, insuficienţă renală sau chiar deces. Momentan, nu există tratament sau vaccin specific.

Se recomandă ca recoltarea anticorpilor să se realizeze cât mai devreme în faza acută a infecţiei pentru documentarea seroconversiei prin monitorizare longitudinală (repetarea testului la anumite intervale).

Anticorpii anti SARS-CoV-2 IgM în cadrul laboratoarelor Bioclinica se determină cu ajutorul unui analizor automat, metoda Chemiluminescence (nu este test rapid).