Analizele mele: 0 Apăsați butonul pentru a adăuga analiza dorită în coș.

Ibuprofen

High Performance Liquid Chromatography (HPLC)
    ser
  • Transport (temp. °C)
    Transmis
  • Observații

Rezultat în maxim 10 zile lucrătoare.

Se recomandă ca recoltarea să efectueze după aproximativ 1 - 2 ore de la administrarea ultimei tablete.

Despre analiză - Ibuprofen

Ce este ibuprofen?

Este un medicament analgezic, antipiretic și antiagregant plachetar care poate fi cumpărat fără rețetă de la farmacie.

Face parte dintr-o categorie de medicamente denumite antiinflamatoare nesteroidiene (AINS).

Când poate fi administrat?

• dureri ușoare până la moderate: dureri dentare, durere de cap (migrenă) și dureri menstruale
  • efect antipiretic - scade febra
  • reduce inflamația determinată de afecțiuni care se regăsesc la nivelul articulațiilor și a mușchilor (artrită reumatoidă sau osteoartrită)
  • reduce durerea și inflamația în cazul accidentelor sportive

Interacțiuni

Ibuprofen poate interacționa cu alte medicamente și poate afecta fie modul de acțiune al acestora, fie poate crește riscul de efecte secundare.

Înainte de administrarea unui medicament, citiți întotdeauna prospectul. În cazul în care nu sunteți siguri, luați legătura cu medicul dumneavoastră.

Când se recomandă această analiză?

Această analiză medicală de sânge este utilă pentru monitorizarea tratamentului cu ibuprofen.

Surse