Human Papillomavirus (HPV) - ARNm E6/E7

30 zile la 2-8°C
    1/săptămână
  • Observații

Recoltarea acestei analize medicale se realizează de către medicul de specialitate.

Cu 48 de ore înainte de prelevare, pacienta va evita: raporturile sexuale, spălăturile intravaginale, tampoanele intravaginale, tratamentele vaginale locale (creme, geluri), contraceptivele locale.

HPV este un virus ADN, care este agentul cauzal principal al cancerului de col uterin. Există peste 100 de genotipuri diferite de HPV, dintre care aproximativ 40 pot să infecteze mucoasa genitală umană. Totuşi numai câteva genotipuri sunt asociate cu displazia cervicală de grad înalt şi cancerul de col uterin. Acestea se numesc genotipuri cu risc crescut.

Analiza medicală este utilizată pentru detecţia oncoproteinelor E6, E7 ARNm HPV (Human Papillomavirus) la nivel celular.

Este cel mai important indicator pentru dezvoltarea cancerului cervical(col uterin) şi poate fi utilizat ca marker predictiv pentru identificarea pacientelor care prezintă risc de a dezvolta leziuni displazice de grad înalt şi cancer.